chwilowy brak towaru
pachnidła Burberry Burberry to pełnia brytyjskiego stylu, kryjąca w eleganckich trenczach symbol wykwintnia, a także pełnię prawidłowego, arystokratycznego smaku. Na kartach historii tej najsłynniejszej angielskiej marki najważniejszy rok datuje się na 1856, kiedy Thomas Burberry, 21-letni uczeń sukiennik otworzył skromny sklepik konfekcji w Basingstoke, Hampshire.
Pierwsze sukcesy przychodziły mu szybko, a zawdzięczał to nieszablonowej jakości tkanin i świetnemu wykonaniu swych projektów, zyskując grono szacownych i niezwykłą popularność wśród tamtejszej elity.
Kultowy emblemat kratki jest dzisiaj jednym z najszczególniej rozpoznawalnych symboli w świecie mody w pełni odzwierciedlając jej niezaprzeczalną świetność.Pierwsze perfumy Burberry pozostały wylansowane na rynku w 1981.
Orientalno-drzewny "Burberry for Men" stał się flagowym zapachem producenta. Dziesięć lat później pozostał zaprojektowany niezwykle damski, świeży i subtelny, kwiatowo-pudrowy zapach "Society", który otrzymał prestiżową nagrodę FiFi.
Triumf zapachów Burberry to konwencjonalny styl uosabiający jednocześnie innowacyjny brytyjski szyk, o szykownym i zmysłowym charakterze łączącym innowacyjność i jakość.perfumy Burberry to szlachetne nuty owiane nutą tajemnicy.
firma Burberry zawsze zabiegała o stworzenie czegoś, co zniewala wszystkie zmysły, o uchwycenie światła promienistej kobiecości w zapachu, namiętnego romansu, naturalnego spektakularna i żywej energii. Jako wszechobecna ikona wśród mody, Burberry doczekała się choćby rekomendacji od Rodziny Królewskiej.
Copyright © E-Glamour.pl