Większości z nas kojarzy się firma Ralph Lauren z najważniejszą kreacją tego domu mody: z koszulką polo dla eleganckich i równocześnie sportowo ubierających się mężczyzn. Obowiązkowo na koszulce przystępnej w wielu kolorach i odcieniach widnieje rozpoznawalny znak firmowy gracza polo galopującego na koniu i przymierzającego się do uderzenia.
Właśnie na tych koszulkach pojawił się ten haftowany symbol po raz pierwszy, by dziś stać się wszędobylskim i pojawiać się w sposób jednakowo oczywisty na wszelkich innych produktach firmy Lauren, w tym naturalnie także na flakonach perfum.
Ralph Lauren, wł. Lifshitz, urodzony w 1939 roku Amerykanin nim zaczął generować koszulki polo, które go rozsławiły, zaczynał już jako dziecko od sprzedawania krawatów. Później, w 1967 roku, udało mu się dokonać szczęśliwej inwestycji i wylansować pierwszą własną linię tej części garderoby.
Na początku lat siedemdziesiątych zajmował się już profesjonalnie projektowaniem ubrań jednocześnie dla panów, jak i kobiet. Swój sukces zawdzięczał on wrodzonemu talentowi i subtelnemu wyczuciu – nigdy nie było mu informacje studiować ten fach.
Dziś wśród niezwykle bogatego asortymentu adresowanego także do dzieci i młodzieży znajdują się oczywiście pachnidła kobiece i męskie. Damskie pachnidła „Romance" na bazie aromatów drzew, subtelnej róży, kwiatów lilii wodnej i gałki muszkatołowej w prostym, konwencjonalnym flakonie należą do ostatnich kreacji.
Natomiast linia „Safari" w wersji żeńskiej i męskiej to egzotyczna linia o kuszących latem i tropikiem aromatach. Podobnie warto wspomnieć o serii „Polo" nawiązującej do firmowego logo i szarych, lecz jakże znamiennych początków firmy.
Tu kolejne typy rozróżnione zostały przymiotnikami odcieni: „Black", „Blue" i „Red". Wersjami specjalnymi są „Polo Blue Sport", „Polo Sport Man" oraz „Polo Explorer". Programatyczny charakter ma linia „Big Pony Collection" na dodatek skoncentrowana wokół gry polo.
kolekcja ta jest ponumerowana od 1 do 3, przy czym poszczególne rodzaje zapachowe są rozmaite pod względem charakteru optymalnie do zróżnicowanych męskich typów. W dodatku warianty 1 i 3 doczekały się wersji dla pań.
Wraz z „Big Pony Collection" udało się wylansować artykuł, który w umiejętny sposób łączy w sobie wszystkie najważniejsze dla tej producenta właściwości. Do tego wizerunku nie tylko pasuje gracz polo widniejący w zwiększeniu na flakonach, lecz też bardzo trafiony design flakonów o przeróżnych niebanalnych, czystych i żywych kolorach.
Sylwetka gracza polo odznacza się na flakonach kontrastującymi kolorami. To znakomite połączenie brytyjskiej elegancji i sportowego stylu, obydwu tak niezwykle charakterystycznych dla gry polo. Więcej