Rme fireface 802 interfejs audio usb / firewire

chwilowy brak towaru

  • Producent: RME
  • Kategoria: Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny

kup Fireface 802, a otrzymasz GRATIS słuchawki Sony MDR-7506 o wartości 599 zł Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800.

dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze obszerniejszej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB albo FireWire i legendarne, niezwykle zrównoważone sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, jednostkowa zmiana poziomów referencyjnych dla wszelkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, unikalny komplet wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.

TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma solidnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny zestaw funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad'a, czyli aplikacji RME pozwalającą całkowicie sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera.

W tej, nieskomplikowanej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki stopni wszelkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki zróżnicowanych ustawień, a także pełna obsługa wszelkich funkcji. Fireface 802 to kompleksowe i profesjonalne urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19".

Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji, a także zestawu jedynych w swym typu, fachowych funkcji.

To kolejny, przełomowy interfejs od RME, oferujący wszystko, co najlepsze a choćby jeszcze więcej. Wejścia i WyjściaFireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. Wszelkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie.

Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych. Analogowe wejścia i wyjścia. W Fireface 802 przystępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.

12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS.

Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo zapewniające głośny sygnał choćby w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12]. Jakość dźwięku. Tak samo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na perfekcyjnym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego.

Cechą wszystkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR i obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najlepszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie posiadają „swojego brzmienia", nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.

zaopatrzone w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, oferując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – choćby dla dwóch wyjść słuchawkowych.

Dzięki specjalnej technologii wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji. Oprócz skutecznej redukcji jittera najnowsza technika RME SteadyClock zagwarantuje najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, choćby przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących stopni używanych w fachowych studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej].

Wszystkie wyjścia można użyć do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring]. Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne. Interfejs 802 wyekwipowano w cztery transparentne brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami gwarantującymi niską latencję.W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zaimplementowano tradycyjny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe wymagania dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o fachowych zastosowaniach, takich jak nagrania koncertów muzyki klasycznej.

Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje arcytrudnie niskim poziomem zniekształceń, perfekcyjnym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i perfekcyjnie płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszystkiego typu dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy charakterystyczne sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, pojemnościowych i wstęgowych.

Poziom wzmocnienia dostosowywany za pomocą potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające również jako wejścia Hi-Z.

Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary albo inne instrumenty - nie potrzeba do tego uzupełniającego sprzętu. Dla każdego kanału dostępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można także przełączyć wejście do trybu instrumentalnego.

Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu upraszczają diody LED informujące aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dodatkowe części systemu dźwiękowego.

Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy lub pokaźniejszej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu. Cyfrowe wejścia i wyjścia AES/EBU: Fireface 802 wyekwipowano w jedno profesjonalne wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.

ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT zezwalają na podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA lub sprzętów efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4].

Jak w sytuacji AES/EBU, 16 kanałów ADAT przystępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zastosowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.

SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa również jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co zwiększa wszechstronność interfejsu. Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI dodatkowe listę złączy, czynią z Fireface 802 fachowy system audio o wszechstronnych możliwościach zastosowania.

Odsłuch pod kontroląFireface 802 to nie tylko znakomity, biurkowy kontroler poziomów odsłuchu - urządzenie doskonale sprawdza się także jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków.

Ponieważ 802 działa jako, głównie użytkowany ponadto, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.Monitoring sygnału.

Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.ARC - progresywna kontrola zdalna.

802 ma złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control], którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.

Więcej funkcjiSteadyClock. Oryginalna technologia redukcji jittera zagwarantuje niezmiennie wspaniałą jakość dźwięku, dzięki czemu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara.

Z racji efektywnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia nieskazitelnej jakości!

SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania poprzez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru głównie wykorzystywanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.

ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko pokazuje wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego.

Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck zezwalają na prędkie wykrycie problemów z zegarem. DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik dostaje unikalny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio.

DIGICheck ma wielośladowy rejestrator, oblicza stopnie szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na sporo sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Zasilacz: Dzięki specjalnemu, sprawnemu układowi zasilania 802 działa w zakresie napięć od 100V do 240V AC, więc można go używać na całym świecie. W układzie zasilania znajduje się filtr liniowy, którego zadaniem jest całkowite zabezpieczenie przed wahaniem napięć i likwidacja zakłóceń z układu zasilania.Praca w trybie samodzielnym.

Parametrami Fireface 802 można sterować bezpośrednio z poziomu iPada, przez MIDI i korzystając z ARC. Dodatkowo, do dyspozycji jest 6 komórek pamięci, w których na stałe można zapisać aktualne ustawienia urządzenia.

Tym sposobem Fireface 802 działa niezależnie od komputera. W trybie samodzielnym interfejs może pełnić zróżnicowane role, wystarczy wcisnąć jeden przycisk. Obsługiwane sterowniki• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],• Apple Mac OS X 10.6 albo wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile pozwalają na to możliwości danej platformy. Informacje technologicznE AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny Rozdzielczość: 24 bity, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA, Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz - 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 92 kHz, Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane, Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie, Czułość wejściowa przełączana do ust.

Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu. Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni Jak AC, oprócz: Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie, Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA, Zakres wzmocnienia: 54 dB, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu Jak AC, oprócz: Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Impedancja wejściowa: 800 kOhm, Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA, Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA, Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz, Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz, Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz, Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %, Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałowa: > 110 dB, Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane, Impedancja wyjściowa: 75 Ω, Poziom wyjściowy z ust.

Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV. CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12] Jak CA, oprócz: rodzaj wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU 2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992. ADAT Optyczne 2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją producenta Alesis, kanon: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz, Podwójna szybkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz, Poczwórna szybkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz, Poczwórnej prędkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [poprzez ADAT2] 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958. Word Clock BNC, zmienne ustawienie.

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostały sprzęt nagłośnieniowy i studyjny

emodi.pl

Najpopularniejsze kategorie

Najpopularniejsze marki

Zestawienie butów Nike Air Max

Przedstawiamy Wam krótkie zestawienie ciekawych modeli butów Nike Air Max. Pierwsze buty Nike AirMax zadebiutowały w 1987 roku modelem Air Max 1. Ich ...

Pomysł na prezent dla mężczyzny

Z jakiego prezentu ucieszy się mężczyzna? To zależy od wielu czynników, wieku, zainteresowań i na pewno nie wszystkim podoba się to samo. Jednak ...

Modne sportowe zegarki damskie od CASIO

Potrzebujesz zegarek do biegania, na rower? Do sportowego outfitu? Przygotowaliśmy dla Ciebie ciekawych zegarków od CASIO. CASIO ma bardzo duże ...

Jesienne czapki od answear

Kolekcja ciepłych jesiennych czapek od answear w cenie 49,90 Poniżej przedstawiamy ciekawy model w różnych ...

Zestawienie iPhonów dostępnych na rynku listopad 2018

Cześć,   Wiele osób stając przed wyborem nowego telefonu, ma do wyboru trzy opcje. Telefon na systemie Android, iOS, bądź też WindowsPhone. ...

Najpopularniejsze perfumy dla mężczyzn

Dzisiaj przedstawimy Wam listę najpopularniejszych perfum dla mężczyzn wg emodi.pl.   Lista jest jedynie propozycją i inspiracją, cała oferta ...

Jak zmienić czas w zegarku G-SHOCK ?

Posiadacze zegarków CASIO G-SHOCK, często mają problem ze zmianą czasu w swoich zegarkach. Nie jest to ciężka operacja, jednak wymaga chwili ...

Jesienne buty męskie

Jesień nadchodzi wielkimi krokami. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie męskich butów na chłodniejsze pory roku. Po więcej jesiennych butów ...

Jakie buty do biegania wybrać?

Cześć:) Dzisiaj zaprezentujemy Wam buty do biegania. Modne i wygodne.   Co jest ważne przy wyborze butów do biegania? 1. ...

Witamy w emodi.pl

Dzień dobry, Witamy na blogu emodi.pl. Będziemy starali się dostarczyć Ci ciekawe inspiracje ze świata mody, stylizacje oraz porady.   Co ...