To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat w głównej mierze nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych.
Polega on na tym, iż nie mówią jasno o tym, co posiadają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie przypasowane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i sprawnie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług.
Czytając Model StoryBrand, poznasz: • siedem uniwersalnych części opowieści, które działają na odbiorców, • prawdziwe motywacje klientów, • metody ułatwiania przekazu, który stanie się dla klientów jasny i zachęci ich do działania, • sposoby tworzenia sprawnych treści do zamieszczania na stronach internetowych, w folderach reklamowych i w mediach społecznościowych.
Co roku Donald Miller podpowiada ponad trzem tysiącom klientów, jak przestać marnować pieniądze na działania marketingowe i rozwijać biznes dzięki formułowaniu jasnego przekazu. Ten schemat przyda się także tobie.
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem ogromnego przedsiębiorstwa, minimalnej marki, czy także politykiem ubiegającym się o głosy wyborców, książka Model StoryBrand – zbuduj wydajny przekaz dla swojej marki już na zawsze odmieni to, jak mówisz o sobie, o swej działalności, a także o unikatowej wartości, którą twoja marka wnosi w życie klientów.
*** To najważniejszy poradnik marketingowy roku. Wszystkie osoby profesjonalnie zajmujące się komunikacją znają znaczenie opowieści. Donald Miller opracował metody, które sprawią, że twój przekaz zdoła przebić się poprzez szum informacyjny i dotrze do najmocniej znużonego reklamą pokolenia odbiorców.
Musisz przeczytać tę książkę! Dave Ramsey, autor bestsellerów z listy „New York Timesa" Donald Miller nauczy cię o dużo więcej, aniżeli tylko jak sprzedawać; pokaże ci, jak zmieniać życie klientów. Musisz odegrać w ich życiu pewną rolę, a dzięki tej książce dowiesz się, jak to zrobić.
Jeśli chcesz, aby twój biznes się rozwijał, przeczytaj ją. John C. Maxwell, autor bestsellerów z listy „New York Timesa" Jeśli uwielbiasz zarabiać, przeczytaj tę książkę. Model StoryBrand w niej zawarty pomoże ci tworzyć hasła reklamowe, których odbiorcy słuchają i na które reagują.
My z niego korzystamy i wszystko działa jak należy! Ryan Deiss, założyciel i prezes firmy DigitalMarketer Po zaangażowaniu Donalda Millera do współpracy i zapoznaniu się z jego modelem zmieniliśmy naszą stronę internetową, a efekty okazały się fantastyczne.
Od razu zauważyliśmy różnicę. Model StoryBrand działa i wdrażamy go w całej organizacji. Przeczytaj tę książkę! Ken Blanchard, główny mentor w The Ken Blanchard Companies, a także współautor książki Nowy jednominutowy menedżer *** DONALD MILLER pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy, dzięki temu ich działalność nabrała rozpędu.
Jest prezesem firmy StoryBrand, współprowadzącym podcast Building a StoryBrand, a także autorem kilku książek, w tym bestsellerów Blue Like Jazz, a także A Million Miles in a Thousand Years. Mieszka w Nashville, w stanie Tennessee wraz z żoną Betsy, a także psami Lucy i June Carter.